Een betere klantbediening?

Fairchild bouwt met klantbediening verder aan je merk!

Mensen waarderen goede service en bediening. De manier waarop je met kopers omgaat, bepaalt of ze klanten worden en hoelang ze bij je blijven. Daarnaast levert een klantbediening die je merk en product ondersteunt, een sterker en duurzamer onderscheidend vermogen op. Klantbediening is daarmee de uitgelezen mogelijkheid om te bouwen aan je merk.

Ook wij blijven bouwen aan ons merk. Bovendien brengt elke opdracht ons nieuwe inzichten en energie. Wij durven te zeggen dat we deskundig zijn op het gebied van merk bouwen met klantcontact: wij weten hoe effectieve klantbediening gepaard met een grote groep trouwe merkfans zonder daarbij aan effeci├źntie in te boeten. Wij verlagen churn en verhogen loyaliteit. 

Betere klantbediening
Een betere klantbediening?
Neem contact op met Cees Vernooij

Ervaring: cases en opdrachtgevers

  
Wij helpen ondernemingen het maximale potentieel uit hun identiteit te halen en dat geeft energieke resultaten waar we trots op zijn!

Naar cases

Artikelen over klantbediening

Onze eigenwijze blik op marketing, innovatie en strategie delen we graag met jou!

We zijn benieuwd wat jij van onze artikelen vindt, dus lees onze marketingblog of meld je meteen aan voor onze iMail en laat een reactie achter!

Naar artikelen