Artikelen over klantbediening

Onze eigenwijze blik op marketing, innovatie en strategie delen we graag!

Hieronder staat een selectie van onze artikelen over klantbediening. Lees meer artikelen van onze hand en laat jouw mening achter op onze blog of meld je aan voor onze iMail!

Vers van de markt!

  • Maximaal klantbehoud met een sterk merk
    18 april 2013
    Loyaliteit, retentie, klantbehoud, klantbinding, churnreductie, welke woorden kunnen we nog meer toevoegen aan de marketing ‘bullshitbingo’? We willen het als dienstverlener allemaal. Onze klanten tevreden stellen, hen langer binden en blijvend een relevant aanbod bieden. Maar hoe doe je dat, zonder state-of-the-art CRM-systemen en klantdata? Jouw uitdaging: maximaal klantbehoud Ieder jaar geeft je organisatie een [...]
  • Van verkoop provisie naar fee dienstverlening
    17 april 2013
    Nieuwe verdienmodellen voor financiële dienstverlening Ondanks de financiële crisis en het lage vertrouwen in financiële dienstverleners is er nog weinig veranderd in de manier waarop we financiële diensten afnemen. We hebben weliswaar een hoop extra regels gekregen, maar de oorzaken van de crisis zijn nog niet aangepakt. Die oorzaken liggen vaak in het verdienmodel en [...]
  • In gesprek met Michel Schaeffer van klantkampioen bol.com
    11 april 2013
    “De klant is dé reden dat wij naar ons werk gaan!” Om ons heen zien we steeds meer bedrijven die van een product-/salesgeoriënteerd bedrijf in een service-/klantgericht bedrijf veranderen. Wij vroegen ons af: waarom slaagt het ene bedrijf daar wel in en het andere niet? Om hier achter te komen, spraken wij met de mensen [...]
  • Vanuit de kern innoveren
    28 november 2012
    80 procent van onze strategie is beslissen wat we níet gaan doen. Aldus Christian van Thillo, CEO van de Persgroep. We willen op de hoogte blijven van de laatste trends en technologische ontwikkelingen om hierop in te spelen en de beste kansen te pakken. Innovatie op basis van veranderingen. Maar waarom niet gewoon innoveren vanuit de stabiele kern van je dienstverlening?
  • De persoonlijke gids in zorg
    27 november 2012
    Het zijn roerige tijden voor de zorgsector. De uitgaven rijzen de pan uit terwijl de maatschappelijke bereidheid om dit collectief te financieren steeds verder afneemt. Daarnaast zijn we mondiger dan ooit én stellen we steeds hogere eisen zodat de zorg beter aansluit bij onze individuele behoeften. Voor alle organisaties in deze branche alle reden om [...]
  • Belofte maakt schuld… toch?
    14 november 2012
    Van bijzonder beheer naar preventief beheer Iedereen kent ze, mooie campagnes met heldere en aansprekende beloftes, die jou als consument moet overtuigen om toch die hypotheek af te sluiten om jouw droomhuis, of -auto te kopen. In commercials vaak aangedikt met gelukkige families die geheel onverwachts ook nog die nieuwe keuken konden aanschaffen. Hypotheekverstrekkers beloven [...]
Lees verder op onze blog
Artikelen met een andere kijk
Schrijf je nu in voor onze iMail!
En krijg onze nieuwsbrief in je inbox