Expertises voor een betere klantbediening

 

Klantcontactstrategie

Bepaal de strategie op basis van de gewenste relatie met elke klant.
Ontwikkel een klantcontactstrategie die de unieke contactbehoeften van elke klantsegment omarmd. Wij vertalen deze behoeften en werken dit compleet uit naar alle communicatie-, distributie- en bedieningskanalen. De contactmomenten vormen de momenten waarin je door interactie volop aan de relatie met je klant kunt bouwen. Het resultaat: een efficiënte en optimale inrichting van kanalen en juiste bediening van klanten

Bedieningsconcepten

Laat de klant zijn eigen customer journey bepalen en verras hem met de mogelijkheden.
Perfectioneer elk klantcontact van de customer journey door state-of-the-art kanalen en een optimale kanaalmix. Onze klantbedieningsconcepten spelen in op de (on)bewuste behoeften van uw klant en verschillen in de intensiteit van bediening die een klant krijgt. Het resultaat: Door een passende customer experience beleeft elk klant wat hem is beloofd.   

Social media strategie

Benut social media te bouwen aan uw online merkreputatie.
Door social media doelgericht in te richten vanuit klantperspectief, bouwen we online aan je merkreputatie. Zorg voor een integraal beleid en laat bedrijfsdoelen als kostenefficiëntie en omzetgroei ook leidend zijn. Gebruik social media om de contactmomenten te versterken en een actieve rol in te nemen. Het resultaat: meer klantinzicht voor innovatie, een betere klantbediening en hoger rendement.

Bekijk klantbediening eens van een andere kant
Meer weten over een betere klantbediening?
Maak nu een kennismakingsafspraak