Gestroomlijnde en merkgedreven klantenservice

Jouw klanten zien één merk en één organisatie, vertegenwoordigd door de medewerker met wie ze op dat moment contact hebben. Klantcontact is bovendien één van de meest indringende ervaringen met uw merk. De service moet vlot en goed zijn, ongeacht de medewerker of het kanaal. 

Onderscheidend vermogen

Een perfecte klantervaring die aansluit op de behoefte van de klant draagt bij aan een sterk onderscheidend vermogen. Wij geloven dat daarin vaak een onbenut potentieel zit verscholen. Het bieden van die perfecte klantervaring vraagt om een doordrongen kennis van je klanten en een bijpassende, slimme klantcontactstrategie die de basis vormt voor een gestroomlijnde, efficiënte klantcontactorganisatie.

Optimale organisatie klantcontact

Wij zorgen samen voor een merk- en klantgedreven klantcontactorganisatie. We kijken vanuit de klant naar de dienstverlening en het merk en ontwerpen een klantgerichte, cross-channel contactorganisatie. Een contactorganisatie die efficiënt werkt, met eenvoudig te beheren en uit te voeren klantprocessen en systemen. Bovendien zorgen we ervoor dat jouw medewerkers het klantdenken in de genen krijgen én houden. Zodat jij je klanten ook behoudt.

Klantbediening
Merkgedreven klantenservice?
Neem direct contact op met Cees Vernooij