Maximale waarde uit elke klant

Wij geloven dat als je elke klant het maximale biedt, je het maximale terug krijgt. Om elke klant het maximale te bieden, moet je keuzes maken en prioriteiten stellen. Een koper is nog geen klant en belangrijker, niet elke koper hoeft je klant te worden. Het beste recept voor loyaliteit is je klanten bedienen naar de waarde die ze voor je organisatie hebben

Klantkennis als basis voor slimme segmenten

Waardecreatie begint met kennis van de klant: zijn behoeftes écht kennen. En daadwerkelijk iets met deze insights durven doen. Om zo dichter op de klant te zitten en aan te tonen dat je hem begrijpt. Om behoeften bloot te leggen en daarin te voorzien. Dan kunnen we slimme segmenten ontwikkelen met passende proposities. Die aansprekend, relevant en onderscheidend zijn. Verras klanten gedurende hun hele klantcycles en maak van anonieme klantnummers loyale klanten en ambassadeurs.

Groei binnen handbereik
Maximale waarde uit klanten?
Neem nu contact op met Peter van Houdt