Blog
Essent
Essent wil verkoop- en servicekanaal op een winstgevende manier inrichten. Hoe kunnen we de cost-to-serve (CTS) verlagen, bij een minimaal gelijkblijvende, en liefst verbeterde serviceperceptie van de klant?
Lees meerRijkswaterstaat
Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.
Lees meerOnline.nl
Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.
Lees meerRandstad
In de Thuiszorgmarkt zijn meerdere ontwikkelingen gaande. Gemeenten zijn de sleutelspelers voor het welzijn in de HVZ-markt. Stel een businessplan op die Thuiszorg Perfect (TP) voorbereidt op het in de markt zetten van een nieuwe eigen formule.
Lees meerKPN
Bij het acquisitieteam van marketing is er te weinig capaciteit en expertise om de campagnes uit te voeren. Bovendien heeft marketing behoefte aan een methodiek die haar in staat stelt betere beslissingen te nemen over doelgroepen, segmenten en differentiatie in proposities en kanalen. Hoe kan KPN winstgevend klanten werven met een gestroomlijnd campagnemanagementproces?
Lees meerYACHT
Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?
Lees meerSNS Bank
SNS Bank wilde hypotheekadvies gaan geven tegen een vaste adviesvergoeding om zo haar strategische positie te versterken. Deze vaste vergoeding moest resulteren in een betere klantpropositie en bovendien aantrekkelijk zijn voor de eigen adviesorganisatie.
Lees meerPNO Zorg
PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.
Lees meerANVA
Al een aantal jaar probeerde ANVA het softwareportfolio te vernieuwen. Om innovatiever te worden was er al een aantal organisatorische veranderingen geïnitieerd, die helaas niet opleverden waarop werd gehoopt. Toen besloot ANVA om het echt anders te gaan doen met onze hulp.
Lees meerBLG Wonen
Nieuwe positionering op basis van concurrentie, distributiekracht en eigen identiteit. Hoe kunnen we BLG winstgevend laten groeien op basis van een helder marketingplan?
Lees meerOnze bloggers
Fairchild
Indra van den Berg
Lars de Laat
Lisanne Schoemaker
Viola Rijnsdorp
Cees Vernooij