Customer experience

Voor een onweerstaanbaar klantproces.

Aegon

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

Lees meer

Energiedirect

Minder focus op de markt en meer focus op klanten. Prijsvechter wordt klantkampioen en bindt haar klanten door excellente én efficiënte klantbediening toegespitst op de individuele klant.

Lees meer

UPC

Nieuw face-to-face verkoopkanaal voor kabelaanbieder. Nieuw verkoopkanaal ter aanvulling van de bestaande telefonische, internet en retailkanalen, gebaseerd op persoonlijke verkoop.

Lees meer

KLM

Vanwege de commerciële targets zou KLM de nieuwe media kanalen willen inzetten op sales. Hoe kan KLM de social media kanalen inzetten zodat de marketingbudgeten tot hogere ROI leidt?

Lees meer

Essent

Essent wil verkoop- en servicekanaal op een winstgevende manier inrichten. Hoe kunnen we de cost-to-serve (CTS) verlagen, bij een minimaal gelijkblijvende, en liefst verbeterde serviceperceptie van de klant?

Lees meer