Klant & Portfolio

Klantwaarde realiseren met digitalisering

Aegon

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

Lees meer

Rijkswaterstaat

Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.

Lees meer

Randstad

In de Thuiszorgmarkt zijn meerdere ontwikkelingen gaande. Gemeenten zijn de sleutelspelers voor het welzijn in de HVZ-markt. Stel een businessplan op die Thuiszorg Perfect (TP) voorbereidt op het in de markt zetten van een nieuwe eigen formule.

Lees meer

YACHT

Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?

Lees meer

SNS Bank

SNS Bank wilde hypotheekadvies gaan geven tegen een vaste adviesvergoeding om zo haar strategische positie te versterken. Deze vaste vergoeding moest resulteren in een betere klantpropositie en bovendien aantrekkelijk zijn voor de eigen adviesorganisatie.

Lees meer

PNO Zorg

PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.

Lees meer

BLG Wonen

Nieuwe positionering op basis van concurrentie, distributiekracht en eigen identiteit. Hoe kunnen we BLG winstgevend laten groeien op basis van een helder marketingplan?

Lees meer