Positionering & Branding

Voor een glashelder onderscheidend vermogen.

YACHT

Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?

Lees meer

SNS Bank

SNS Bank wilde hypotheekadvies gaan geven tegen een vaste adviesvergoeding om zo haar strategische positie te versterken. Deze vaste vergoeding moest resulteren in een betere klantpropositie en bovendien aantrekkelijk zijn voor de eigen adviesorganisatie.

Lees meer

PNO Zorg

PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.

Lees meer

Kuoni

De sterke concurrentie in de (online) reismarkt en de transparantie van het internet vragen om een scherp onderscheidende positionering. Een winnende positionering trekt klanten aan door relevant te zijn op juist díe factoren waarop klanten hun keuze baseren.

Lees meer