Productontwikkeling

Voor een uitgekiend aanbod.

Rijkswaterstaat

Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.

Lees meer

Online.nl

Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.

Lees meer

Randstad

In de Thuiszorgmarkt zijn meerdere ontwikkelingen gaande. Gemeenten zijn de sleutelspelers voor het welzijn in de HVZ-markt. Stel een businessplan op die Thuiszorg Perfect (TP) voorbereidt op het in de markt zetten van een nieuwe eigen formule.

Lees meer

KPN

Bij het acquisitieteam van marketing is er te weinig capaciteit en expertise om de campagnes uit te voeren. Bovendien heeft marketing behoefte aan een methodiek die haar in staat stelt betere beslissingen te nemen over doelgroepen, segmenten en differentiatie in proposities en kanalen. Hoe kan KPN winstgevend klanten werven met een gestroomlijnd campagnemanagementproces?

Lees meer