
Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt
Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.
Uitdaging
AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?
Onze aanpak
- Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
- Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
- Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
- Intensief projectmanagement over diverse businessunits
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
- Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
- Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers
Meer weten over deze case?
Meer weten over deze case?
Rijkswaterstaat
Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.
Lees meerDe Zorggroep
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor de Zorggroep.
Lees meer