Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt

Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.

 

Uitdaging

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

 

Onze aanpak

  1. Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
  2. Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
  3. Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
  4. Intensief projectmanagement over diverse businessunits

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
  • Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
  • Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

YACHT

Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?

Lees meer

Rijkswaterstaat

Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.

Lees meer