Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt

Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.

 

Uitdaging

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

 

Onze aanpak

  1. Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
  2. Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
  3. Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
  4. Intensief projectmanagement over diverse businessunits

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
  • Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
  • Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

NRC

NRC: Focus op groei brengt uitgever in beweging  Verdubbeling in stagnerende marktOndanks een neergaande markt zet NRC een uitdagend doel neer: verdubbeling van het aantal abonnees.Veel plannen, beperkte voortgangHet merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering...

Lees meer

Online.nl

Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.

Lees meer