
Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt
Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.
Uitdaging
AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?
Onze aanpak
- Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
- Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
- Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
- Intensief projectmanagement over diverse businessunits
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
- Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
- Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers
Meer weten over deze case?
Meer weten over deze case?
Online.nl
Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.
Lees meerDe Zorggroep
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor de Zorggroep.
Lees meer