Ambitieuze groeistrategie voor eigentijds label

 

Slim inzetten van online marketing en social media

Een optimaal ingerichte organisatie met een positieve businesscase en groeiscenario’s.

 

Uitdaging

PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.

 

Onze aanpak

  1. Uitgebreid klantonderzoek voor het verkrijgen van de juiste inzichten in klantbehoeften en -gedrag.
  2. Strategisch plan gebaseerd op merkwaarden en klantinzichten, financieel onderbouwd met een business case en bijbehorende groeiscenario’s.
  3. Ontwikkelen van een online marketingplan waarin in detail is beschreven op welke wijze de site kan worden geoptimaliseerd voor conversie en welke mix van online middelen zal leiden tot een snelle groei van het klantenbestand.
  4. De volledige uitvoering van de online campagne, waarbij onder meer Google adwords, Affiliate marketing, Zoekmachine optimalisatie en Social media marketing worden ingezet.

 

Beoogd resultaat

  • Hogere conversies door klantgerichte propositie
  • Klantvriendelijke processen
  • Hoger marktaandeel

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

NRC

NRC: Focus op groei brengt uitgever in beweging  Verdubbeling in stagnerende marktOndanks een neergaande markt zet NRC een uitdagend doel neer: verdubbeling van het aantal abonnees.Veel plannen, beperkte voortgangHet merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering...

Lees meer

Online.nl

Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.

Lees meer