
Ambitieuze groeistrategie voor eigentijds label
Slim inzetten van online marketing en social media
Een optimaal ingerichte organisatie met een positieve businesscase en groeiscenario’s.
Uitdaging
PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.
Onze aanpak
- Uitgebreid klantonderzoek voor het verkrijgen van de juiste inzichten in klantbehoeften en -gedrag.
- Strategisch plan gebaseerd op merkwaarden en klantinzichten, financieel onderbouwd met een business case en bijbehorende groeiscenario’s.
- Ontwikkelen van een online marketingplan waarin in detail is beschreven op welke wijze de site kan worden geoptimaliseerd voor conversie en welke mix van online middelen zal leiden tot een snelle groei van het klantenbestand.
- De volledige uitvoering van de online campagne, waarbij onder meer Google adwords, Affiliate marketing, Zoekmachine optimalisatie en Social media marketing worden ingezet.
Beoogd resultaat
- Hogere conversies door klantgerichte propositie
- Klantvriendelijke processen
- Hoger marktaandeel
Meer weten over deze case?
Meer weten over deze case?
Online.nl
Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.
Lees meerDe Zorggroep
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor de Zorggroep.
Lees meer