Nieuw face-to-face verkoopkanaal voor kabelaanbieder

 

Nieuw verkoopkanaal ter aanvulling van de bestaande telefonische, internet en retailkanalen, gebaseerd op persoonlijke verkoop.

 

Uitdaging

Betere klantbeleving en waardering rond de dienstverlening van UPC bereiken en daarmee hogere retentie en ARPU tegen lagere klantcontactkosten realiseren.

 

Onze aanpak

  1. Analyse van succesfactoren in personal sales in binnen- en buitenland, zowel in telecom als in andere branches
  2. Conceptontwikkeling van vijf nieuwe face-to-face verkoopkanalen
  3. Gedetailleerde uitwerking met blauwdruk, draaiboek en businesscase
  4. Pilot van concepten met proces- en resultaatmeting en analyse

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Introductie van nieuwe verkoopkanalen/ initiatieven
  • Verbeterde service-/ merkbeleving

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

NRC

NRC: Focus op groei brengt uitgever in beweging  Verdubbeling in stagnerende marktOndanks een neergaande markt zet NRC een uitdagend doel neer: verdubbeling van het aantal abonnees.Veel plannen, beperkte voortgangHet merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering...

Lees meer

Online.nl

Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.

Lees meer