
Nieuw face-to-face verkoopkanaal voor kabelaanbieder
Nieuw verkoopkanaal ter aanvulling van de bestaande telefonische, internet en retailkanalen, gebaseerd op persoonlijke verkoop.
Uitdaging
Betere klantbeleving en waardering rond de dienstverlening van UPC bereiken en daarmee hogere retentie en ARPU tegen lagere klantcontactkosten realiseren.
Onze aanpak
- Analyse van succesfactoren in personal sales in binnen- en buitenland, zowel in telecom als in andere branches
- Conceptontwikkeling van vijf nieuwe face-to-face verkoopkanalen
- Gedetailleerde uitwerking met blauwdruk, draaiboek en businesscase
- Pilot van concepten met proces- en resultaatmeting en analyse
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Introductie van nieuwe verkoopkanalen/ initiatieven
- Verbeterde service-/ merkbeleving
Meer weten over deze case?
Meer weten over deze case?
Online.nl
Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.
Lees meerDe Zorggroep
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor de Zorggroep.
Lees meer