Nieuw face-to-face verkoopkanaal voor kabelaanbieder

 

Nieuw verkoopkanaal ter aanvulling van de bestaande telefonische, internet en retailkanalen, gebaseerd op persoonlijke verkoop.

 

Uitdaging

Betere klantbeleving en waardering rond de dienstverlening van UPC bereiken en daarmee hogere retentie en ARPU tegen lagere klantcontactkosten realiseren.

 

Onze aanpak

  1. Analyse van succesfactoren in personal sales in binnen- en buitenland, zowel in telecom als in andere branches
  2. Conceptontwikkeling van vijf nieuwe face-to-face verkoopkanalen
  3. Gedetailleerde uitwerking met blauwdruk, draaiboek en businesscase
  4. Pilot van concepten met proces- en resultaatmeting en analyse

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Introductie van nieuwe verkoopkanalen/ initiatieven
  • Verbeterde service-/ merkbeleving

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

YACHT

Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?

Lees meer

Rijkswaterstaat

Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.

Lees meer

Aegon

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

Lees meer