Hypotheekaanbieder
Scherpe positionering verdubbelt groei
Onbenut potentieel
Doorbouwen op de sterkten van deze hypotheekaanbieder realiseerde een verdubbeling van de omzet, winstgevendheid en een onderscheidende marktpositie en doelgroepkeuze.
Uitdaging
Nieuwe positionering op basis van concurrentie, distributiekracht en eigen identiteit. Hoe kunnen we BLG winstgevend laten groeien op basis van een helder marketingplan?
Onze aanpak
- Ambitieus marketingplan doorvertaald naar concrete campagne en langetermijnbeleid
- Klantgerichte propositie gericht op ‘Aangenaam Wonen’
- Productintroductie aansluitend bij propositie en kernwaarden: benadrukken veiligheid
- Geïntegreerde multichannelcampagne: online, radio, actiewebsite, DM-teasernaar intermediairs, vooraankondiging op beurs, ondersteuning accountmanagers, incentives voor klanten
- Complete businesscase met impact op organisatie en realistische (capaciteiten)planning
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Verdubbeling omzetgroei
- Onderscheidende marktpositie en doelgroepkeuze (‘Nieuwe conservatieven’)
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Managers kijken graag af!
Zodra bedrijven veranderen, moeten ook managers leren omgaan met een nieuwe organisatie. Transformatie managers bieden hen daarom meestal een training aan. “Maar een training werkt niet bij top management.” aldus Ronald Maas, global director Agile transformation bij Heineken.
“Managers hebben overwegend de leervoorkeurstijl ‘Afkijken’: bij andere bedrijven zien hoe het werkt. Hen een training geven werkt dan averechts.“
Het gaat om leiderschap en …