Expertise

De impact van Fairchild

 

Technologie

 

Organisatie

 

Markt-strategie

Technologie

Technologie als aanjager.

Digitalisering drijft op de effectieve inzet van technologie. Welke technologische ontwikkelingen brengen kansen en helpen om bestaande beperkingen te doorbreken? Digitalisering vraagt om een visie die technologie overstijg

Ervaring Technologie

YACHT

Yacht heeft ambitieuze doelstellingen gesteld om te groeien binnen de komende vijf jaar. Hoe kan Yacht, vanuit de klant, proposities ontwerpen die Yacht in staat stelt invulling te geven aan de positionering en op een winstgevende manier extra business te genereren?

Lees meer

SNS Bank

SNS Bank wilde hypotheekadvies gaan geven tegen een vaste adviesvergoeding om zo haar strategische positie te versterken. Deze vaste vergoeding moest resulteren in een betere klantpropositie en bovendien aantrekkelijk zijn voor de eigen adviesorganisatie.

Lees meer

PNO Zorg

PNO Ziektekosten is een niche speler in de markt voor zorgverzekeringen, een zeer concurrerende markt waarin veel grote spelers met grote budgeten trachten om nieuwe verzekerden aan te trekken. PNO Ziektekosten heeft ambitieuze doelstellingen, en wil fors groeien, met name middels online marketing.

Lees meer

 

Technologie

 

Organisatie

 

Markt-strategie

Organisatie

Een wendbare organisatie.

Digitaliseren is mensenwerk. Er zijn nieuwe samenwerkings-verbanden en -vormen nodig. Het vraagt nieuwe skills en mensen die uit huidige patronen stappen. Digitalisering vraagt om Deep Change.

Ervaring Digitalisering Organisaties

Rijkswaterstaat

Om de markt vooruit te blijven, heeft de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat Fairchild gevraagd te ondersteunen bij de ontwikkeling van een klantgerichte organisatie. Het doel is om een gewilde partij te worden met een goede prijs-kwaliteitverhouding, een doelmatige allocatie van resources en het realiseren van een ongekende klantbeleving.

Lees meer

Online.nl

Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.

Lees meer

Randstad

In de Thuiszorgmarkt zijn meerdere ontwikkelingen gaande. Gemeenten zijn de sleutelspelers voor het welzijn in de HVZ-markt. Stel een businessplan op die Thuiszorg Perfect (TP) voorbereidt op het in de markt zetten van een nieuwe eigen formule.

Lees meer

 

Technologie

 

Organisatie

 

Markt-strategie

Markt-strategie

Digitalisering wordt klantwaarde.

Digitalisering wordt waardevol als je het gebruikt om producten en diensten te ontwikkelen die inspelen op de klantbehoeften én aansluiten bij je merkwaarden. Vanzelfsprekend ligt daaronder een datagedreven klantproces zonder drempels en mét triggers.

Klanten laat je niet jouw interne proces volgen.  Een klantproces ontwerp je op basis van inzichten en data rondom het gedrag van de klant. Met je merkwaarden als compromisloze toetssteen en actionable management rapportages voor monitoring en verbetering. Zo groeit niet alleen je omzet, maar ook je merkwaarde. Soms verrassend snel.

 

Lees hieronder hoe Fairchild met digitalisering klantwaarde realiseerde voor haar opdrachtgevers.

Ervaring digitale markt-strategie

Aegon

AEGON wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan Aegon zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

Lees meer

Energiedirect

Minder focus op de markt en meer focus op klanten. Prijsvechter wordt klantkampioen en bindt haar klanten door excellente én efficiënte klantbediening toegespitst op de individuele klant.

Lees meer

Interim: veranderaars, agilisten en marketing professionals

Echt talent is schaars. De beste mensen vind je niet op een vacaturesite, maar in je netwerk. Met gemiddeld meer dan 20 jaar ervaring hebben wij ieder met vele honderden mensen samengewerkt, als collega, opdrachtgever of opdrachtnemer. We kennen de digitale transformatie professionals dus niet van hun CV, maar uit de praktijk. We kennen hun ervaring en sterke kanten. Ook weten we of ze zich beter thuis voelen bij een corporate of een startup. Mogen wij hen voor jou verleiden?