Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt

Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.

 

Uitdaging

Deze pensioenaanbieder wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan het bedrijf zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?

 

Onze aanpak

  1. Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
  2. Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
  3. Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
  4. Intensief projectmanagement over diverse businessunits

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
  • Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
  • Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

NRC

Het merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering ontstaan er constant nieuwe kansen in de mediawereld. Om te blijven groeien werkte de marketingafdeling aan veel projecten tegelijk. Maar op een gegeven moment stagneerde de groei.

Lees meer

De Vereende

Door uiteenlopende posities in verschillende markten waarin VAN (nu de Vereende) actief is en de aandeelhoudersstructuur is de managementagenda complex. Hierdoor staan de resultaten onder druk en is er onrust in de organisatie.

Lees meer

ANVA

Al een aantal jaar probeerde ANVA het softwareportfolio te vernieuwen. Om innovatiever te worden was er al een aantal organisatorische veranderingen geïnitieerd, die helaas niet opleverden waarop werd gehoopt. Toen besloot ANVA om het echt anders te gaan doen met onze hulp.

Lees meer