Klantenbinding dankzij pensioenportal zakelijke markt
Een product overstijgende pensioenportal leidt tot meer inzicht en begrip en een hogere tevredenheid van klant, werkgevers én werknemers.
Uitdaging
Deze pensioenaanbieder wil zich verder onderscheiden met een pensioenportal richting de werkgever (én werknemer). Hoe kan het bedrijf zich differentiëren? En welke proposities sluiten aan bij werkgevers en werknemers?
Onze aanpak
- Propositie-ontwikkeling: aantrekkelijk voor klanten én afgestemd op de technische mogelijkheden
- Inhoudelijk ontwerp van de portalwebsite samen met alle betrokken teams
- Ontwikkelen en opzetten landelijke introductiecampagne
- Intensief projectmanagement over diverse businessunits
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Eerste financiële dienstverlener met product overstijgende online klantportalen voor hun drie doelgroepen: intermediair, werkgever en werknemer
- Hogere tevredenheid van klanten, werkgevers én werknemers
- Beter inzicht in de klantgegevens voor klanten en werkgevers
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Meer weten of de volgende keer deelnemen?
Managers kijken graag af!
Zodra bedrijven veranderen, moeten ook managers leren omgaan met een nieuwe organisatie. Transformatie managers bieden hen daarom meestal een training aan. “Maar een training werkt niet bij top management.” aldus Ronald Maas, global director Agile transformation bij Heineken.
“Managers hebben overwegend de leervoorkeurstijl ‘Afkijken’: bij andere bedrijven zien hoe het werkt. Hen een training geven werkt dan averechts.“
Het gaat om leiderschap en …