Zorgmedewerkers omgeschoold tot commercieel medewerkers op MBO-niveau

 

 

Klantcontactstrategie doorgevoerd tot in de haarvaten van de organisatie

Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor deze zorgaanbieder.

 

 

Uitdaging

Het uniform uitrollen van Startpunt Zorg met bekwame en gemotiveerde medewerkers:

  • Alle medewerkers de juiste opleiding op het juiste moment
  • Een herkenbare en uniforme werkwijze van alle onderdelen van Startpunt Zorg
  • Een doorlopend programma: waarborgen van continuïteit vóór, tijdens en na de trainingen

Onze aanpak

  1. Medewerkers van winkels en klantenservice opleiden tot commercieel medewerkers middels een volwaardig MBO-programma in samenwerking met ROC.
  2. Een klantcontactstrategie ontwikkelen, vertaald naar een op maat gemaakte opleiding, die zorgt voor een gedragsverandering en prestatieverbetering van medewerkers.
  3. Het toetsen van serviceconcepten en het identificeren van nieuwe formules met bijbehorende marktbewerkingsconcepten.

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Verbetering van prestaties van de medewerkers op de klantenservice en in de winkels
  • Continuïteit van bekwame en gemotiveerde medewerkers

Meer weten over deze case?

Meer weten over deze case?

NRC

Het merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering ontstaan er constant nieuwe kansen in de mediawereld. Om te blijven groeien werkte de marketingafdeling aan veel projecten tegelijk. Maar op een gegeven moment stagneerde de groei.

Lees meer

ANVA

Al een aantal jaar probeerde ANVA het softwareportfolio te vernieuwen. Om innovatiever te worden was er al een aantal organisatorische veranderingen geïnitieerd, die helaas niet opleverden waarop werd gehoopt. Toen besloot ANVA om het echt anders te gaan doen met onze hulp.

Lees meer

De Vereende

Door uiteenlopende posities in verschillende markten waarin VAN (nu de Vereende) actief is en de aandeelhoudersstructuur is de managementagenda complex. Hierdoor staan de resultaten onder druk en is er onrust in de organisatie.

Lees meer