Zorgmedewerkers omgeschoold tot commercieel medewerkers op MBO-niveau

 

 

Klantcontactstrategie doorgevoerd tot in de haarvaten van de organisatie

Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor deze zorgaanbieder.

 

 

Uitdaging

Het uniform uitrollen van Startpunt Zorg met bekwame en gemotiveerde medewerkers:

  • Alle medewerkers de juiste opleiding op het juiste moment
  • Een herkenbare en uniforme werkwijze van alle onderdelen van Startpunt Zorg
  • Een doorlopend programma: waarborgen van continuïteit vóór, tijdens en na de trainingen

Onze aanpak

  1. Medewerkers van winkels en klantenservice opleiden tot commercieel medewerkers middels een volwaardig MBO-programma in samenwerking met ROC.
  2. Een klantcontactstrategie ontwikkelen, vertaald naar een op maat gemaakte opleiding, die zorgt voor een gedragsverandering en prestatieverbetering van medewerkers.
  3. Het toetsen van serviceconcepten en het identificeren van nieuwe formules met bijbehorende marktbewerkingsconcepten.

 

Turn-key resultaten in markt en organisatie

  • Verbetering van prestaties van de medewerkers op de klantenservice en in de winkels
  • Continuïteit van bekwame en gemotiveerde medewerkers

Meer weten of de volgende keer deelnemen?

Meer weten of de volgende keer deelnemen?

NRC

NRC

Het merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering ontstaan er constant nieuwe kansen in de mediawereld. Om te blijven groeien werkte de marketingafdeling aan veel projecten tegelijk. Maar op een gegeven moment stagneerde de groei.

Lees meer
ANVA

ANVA

Al een aantal jaar probeerde ANVA het softwareportfolio te vernieuwen. Om innovatiever te worden was er al een aantal organisatorische veranderingen geïnitieerd, die helaas niet opleverden waarop werd gehoopt. Toen besloot ANVA om het echt anders te gaan doen met onze hulp.

Lees meer
Managers kijken graag af!

Managers kijken graag af!

Zodra bedrijven veranderen, moeten ook managers leren omgaan met een nieuwe organisatie. Transformatie managers bieden hen daarom meestal een training aan. “Maar een training werkt niet bij top management.” aldus Ronald Maas, global director Agile transformation bij Heineken.
“Managers hebben overwegend de leervoorkeurstijl ‘Afkijken’: bij andere bedrijven zien hoe het werkt. Hen een training geven werkt dan averechts.“
Het gaat om leiderschap en …

Lees meer