
Zorgmedewerkers omgeschoold tot commercieel medewerkers op MBO-niveau
Klantcontactstrategie doorgevoerd tot in de haarvaten van de organisatie
Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor de Zorggroep.
Uitdaging
Het uniform uitrollen van Startpunt Zorg met bekwame en gemotiveerde medewerkers:
- Alle medewerkers de juiste opleiding op het juiste moment
- Een herkenbare en uniforme werkwijze van alle onderdelen van Startpunt Zorg
- Een doorlopend programma: waarborgen van continuïteit vóór, tijdens en na de trainingen
Onze aanpak
- Medewerkers van winkels en klantenservice opleiden tot commercieel medewerkers middels een volwaardig MBO-programma in samenwerking met ROC.
- Een klantcontactstrategie ontwikkelen, vertaald naar een op maat gemaakte opleiding, die zorgt voor een gedragsverandering en prestatieverbetering van medewerkers.
- Het toetsen van serviceconcepten en het identificeren van nieuwe formules met bijbehorende marktbewerkingsconcepten.
Turn-key resultaten in markt en organisatie
- Verbetering van prestaties van de medewerkers op de klantenservice en in de winkels
- Continuïteit van bekwame en gemotiveerde medewerkers
Meer weten over deze case?
Meer weten over deze case?
Online.nl
Het verdienmodel van Online staat onder druk, door een zeer hoge churn en door het ontbreken van actieve sturing op de ontwikkeling van klanten gedurende de Customer Lifecycle. Online wil in 2010 harder groeien. Hiervoor heeft zij behoefte aan klantgerichte en winstgevende proposities die invulling geven aan de ‘moments of truth’ (MOT) gedurende de gehele Customer Lifecycle.
Lees meerEnergiedirect
Minder focus op de markt en meer focus op klanten. Prijsvechter wordt klantkampioen en bindt haar klanten door excellente én efficiënte klantbediening toegespitst op de individuele klant.
Lees meer