Wendbaarheid

NRC

Het merk NRC is ijzersterk, en door digitalisering ontstaan er constant nieuwe kansen in de mediawereld. Om te blijven groeien werkte de marketingafdeling aan veel projecten tegelijk. Maar op een gegeven moment stagneerde de groei.

Lees meer

Marketing betekent verandering

Paula van Doorn interviewde Pascal van Hombergh voor de rubriek Marketing & Me in Customer Talk – Wat doe je de hele dag? “Mijn dagen zijn erg afwisselend. Ik geef samen met mijn collega’s marketingadvies aan verschillende organisaties…

Lees meer

De persoonlijke gids in zorg

Het zijn roerige tijden voor de zorgsector. De uitgaven rijzen de pan uit terwijl de maatschappelijke bereidheid om dit collectief te financieren steeds verder afneemt. Daarnaast zijn we mondiger dan ooit én stellen we steeds hogere eisen zodat de zorg beter aansluit bij onze individuele behoeften. Voor alle organisaties in deze branche alle reden om hun business eens goed nader te onderzoeken.

Lees meer

Zorgaanbieder

Alle medewerkers met klantcontact zijn in twee jaar opgeleid tot commercieel medewerker op MBO-niveau, op maat voor deze zorgaanbieder.

Lees meer