Grip

Kennissessie Digitale Transformatie

Waarom ’The Human Touch’ bij NRC het verschil maakte bij digitale transformatie

Matthijs van de Peppel, directeur BtC kampte bij NRC met stagnatie en afnemende lezerstrouw. Marketing, sales en klantenservice leken op een dood spoor te zitten. In de snel digitaliserende krantenwereld wilde NRC mee in de vaart der volkeren, maar de digitale transformatie leidt niet tot het gehoopte resultaat. Er werd vol ingezet op data en nieuwe technologie. Dat bleek niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in de verbinding tussen mensen: binnen de teams van de commerciële afdeling; tussen de CEO en de medewerker van de klantenservice en niet in de laatste plaats tussen de lezers zelf en de mensen van NRC.

Lees meer

Kennissessie Grip op groei

Fairchild Kennissessie Grip op Groei. Mét autonome teams. Donderdag 1 december 2022, 18:00 uur, Kantoor Fairchild in Utrecht "Als je een klantgerichte organisatie wilt,moet je je medewerkers centraal stellen."   Samen met Ronald Maas, Global Director Agile...

Lees meer

ANVA

Al een aantal jaar probeerde ANVA het softwareportfolio te vernieuwen. Om innovatiever te worden was er al een aantal organisatorische veranderingen geïnitieerd, die helaas niet opleverden waarop werd gehoopt. Toen besloot ANVA om het echt anders te gaan doen met onze hulp.

Lees meer